Αυτή τη στιγμή, ως Επικεφαλής Τεχνικού Μάρκετινγκ στην ISOMAT, η Μαρία αξιοποιεί την εμπειρία της στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης για να ηγηθεί πρωτοβουλιών στον τομέα του τεχνικού μάρκετινγκ προϊόντων, στρατηγικών βιωσιμότητας κτιρίων, συντονισμού του BIM και προσέγγισης του αρχιτεκτονικού κοινού.
Με περισσότερα από δέκα χρόνια εμπειρίας, η Μαρία έχει συμβάλει σε μεγάλα έργα, όπως το Μετρό Θεσσαλονίκης, όπου διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στον συντονισμό σχεδιασμού και υλοποίησης μελετών, στην κατάρτιση προϋπολογισμού και στην παρακολούθηση της προόδου της κατασκευής.
Στην προηγούμενη θέση της ως Διευθύντρια Μάρκετινγκ στην CONSORTIS, ανέπτυξε περαιτέρω την εμπειρία της στη διαχείριση έργων, τις στρατηγικές μάρκετινγκ και τις υπηρεσίες τεχνικού συμβούλου. Με άπταιστη γνώση αγγλικών και γερμανικών, είναι επίσης πιστοποιημένη επιθεωρητής για τα πρότυπα ISO 9001 και OHSAS 18001.